01 March 2011

::1901 sausage::

                kali terakhir sya mkn 1901 sausage, gila bapak lama kot,,masa tu sekolah menengah lgi,,dalam darjah 2 kot,,ehh..confident je,,form 2 la..masa mula2 makan tue,,gila baby terkejut beruk kot,,beruk pon x terkejuz mcm aku kott,,hahahaha,,,
             
             1st n ever la aku makan,,tyme tue adik kesayangan belanja,,mula2 aku takut nk mkn..dlm otak dok pikiaq,,Besar nye?muat ke mulut aku? bole abes ke?
    
                                                           well,,aku pulak tyme tue lapar kot,,





aku belasah mau xmau,,mula2 makan,,ngap,,ngap,,mulut aku bunyi,,


 Adk aku:  mcm haram ko mkn, kebulur sgt setan...!


 Lobak oren: Mau x lapar, seminggu aku xmakan hotdog..


Adik aku: Hotdog??(sengih2 dekat aku)


Lobak oren: (mula2 x perasan,pastu br perasan bila die sengih2 kerang busuk tu) baby la ko..!! nk aku     terajang ka? nak aku sumbat dalam beg plastik nie..(tue pown kalu muat la,,pssstttt..: adk aku gemuk, aku tau dia x muat,,hahaha)




aku pon dengan khusyuk gila la makan..1901 hotdog..(sausage) terbiasa wehhhh cakap mcm tu..





sedap wehhhhh..1st tyme aku makan,,siap jilat jari lagi(sunnah nabi) n kotak 1901(nie bukan sunnah nabi) jgn ikot tawww.. fav aku 1901 selalu nye black pepper n cendawan..


aku xmain la kecik2 besar punya aku selalu beli padahal,dekat umah aku da melatak 2 pinggan nasi..Fav wooo mana leh lepas..daaammmnnn,,u so delicious!! **senyum puas,nyummm**








No comments: