04 March 2011

Shopping di mana??








today..we gonna shopping(well,,girl thing kot,,biasalah kan) ok..1st place to go is QUEENSBAY MALL at PENANG yooo..!

Queensbay Mall at night


how to go there --------> here the map



ok,,,bila dah msk sana kn,,bagai nk gila la,,mcm-mcm nk beli,,suma shop masuk,,suma nk beli,,gila ke apa,,tokey balak pon bole bankrupt dpat anak mcm aku nie,,memanjang je nk berabes duet,,even my mum says dekat aku " dala kak oii...kalu mcm nie gaya nye ang,,jgn mimpi la ang nk dapat simpan duet nak umrah..(Actually, angan2 aku nie,,teringin sangt sampai g kursus haji konon2 nk prepare la,,tuppp..tuupp..haram sekali 2kali ja aku p,,banyak hari aku melencong g tmpat len,,mana lagi shopping la..hahahahaha) okk,,,back to the story,,pusing2 la aku dalam mall tue,,,,nek lenguh kaki aku jlan,,tapi aku plk suka berjlan,,lagi2 la shopping lagi la ligat kaki aku jalan..wehhh..bleh masuk marathon jln kaki tawww...sure aku menang!!!huahuahuahua...ccccuuuuppp,,tibe2 syok aku dok marathon...aku berhenti 1 shop nie..die tulis forever21..hehehe..well,,walaupon umur aku bukan 21 da,,tapi aku enjoy woo masuk forever21,,hentam la,,,mana la tau la kan,,,masuk2 je forever je umur aku 21..tak naik2...hahahahaha...(jgn dok perasan!!) ok,,aku pon zup,,,zup,,zup,, la masuk dalam tue,, tmpat yang terjah dulu( mcm Nas Ahmad ckap tue)...accessories..usha pon usha..belek sana belek sini,,pakai sana,,pakai sini,,buka sana,,buka sini( yoo guys...!!dun dirty thinking lorr...) last2..gua beli nie..mungkin korang x cantik,,aku pakai cntik,,hahahaha...tadaaaaa..!!!!!!





at least dapat gak..last copek kot..(maksud nye: last item) wink ;-* aku dapat beli,,dah beli aku terjah plak department lain tapi still dlm forever21 lagi..kali nie,,beli beg plk.. beg yang aku dok pakai koyak da..sbb aku punya style,,resit2 bank suma aku sumbat dalm dompet,,mana x koyak da,,,kalu kuar gn member kamceng,,beg aku selalu di touch up olehh member aku nie aisyalyea ,, geram tu xla sgt,,aku suka di manjakan macam tue,, syokkk..hehehe.. nie beg yang aku beli tok diri sndiri 



nie tok adik kesayangan bawa g kelas..x la skema sgt dok pegang fail ke hulur ke hilir..:::

cantik x??? cakap la cantik..kalu x aku karate kang..!!

tumbuk...tumbuk...




dah puas shopping,, aku g makan,, aku makan d cinie..


aku order plak:::

spagetti bolognese

durian cheese...!!sodap!
nie minuman die Ais Latte..sodap!!


aku lik umah kul 6.30 kot,, x sure time bila,,memandang kan aku nie xde transport lagi,,xmampu lagi nk beli,,keje pon belum lagi..public transport la keutamaan aku

tadaaa...aku nek nie la,, Rapid Penang


dari queensbay  mall nek no nie


memandang kan umah aku di seberang jaya..so aku nek bas nie,,berhenti di stesen jeti,,nek feri lik seberang jaya...yeyy...abes da my journey go to queensbay mall



No comments: